On je obraz Boha neviditelného, prvorozený všeho stvoření, neboť v něm bylo stvořeno všechno na nebi i na zemi – svět viditelný i neviditelný; jak nebeské trůny, tak i panstva, vlády a moc...
Vzhůru k nebesům (14) | Elizabeth Prentissová | |
Reformační hermeneutika: gramatická, historická a kristocentrická | Nathan Pitchford | |
Král začíná svou vládu soubojem s knížetem temna (Matouš 4,1-11) | Charles Haddon Spurgeon | |
Vyjasnění hodnot (2) | Paul Tripp | |
Proč je dobře, že Ježíš zemřel (Žd 2,10) | Steven Cole | |
Milující starší (Tt 1,6) III. | Jaroslav Kernal | |
Je skutečně tím, co nás rozděluje osoba Jana z Husince? | Pavel Borovanský | |
Odpověď Jana Husa na bohoslužbu smíření v týnském chrámu | Jan Hus | |
Reformace č. 37 | redakce |